پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215437
تروريست‌هاي حاضر در منطقه دست نشانده‌هاي سازمان‌هاي آمريکايي هستند/ هدف اصلي آن‌ها نابودي ايران اسلامي بود
تاریخ انتشار : 1395/04/19 07:27:15
نمایش : 891
خطيب جمعه شهرکرد گفت: تروريست‌هاي حاضر در منطقه تربيت شده و دست نشانده‌هاي سازمان‌هاي آمريکايي و صهيونيستي هستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام و‌المسلمين محمدعلي نکونام در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اظهارداشت: تروريست‌هاي حاضر در منطقه تربيت شده و دست نشانده سازمان‌هاي آمريکايي و صهيونيستي هستند که به جان مردم افتاده‌اند و جامعه را با مشکل مواجعه کرده‌اند.

وي با بيان اينکه منطقه با ناامني مواجعه است، افزود: هدف اصلي آن‌ها نابودي ايران اسلامي بود که با شکست مواجه شدند.

خطيب جمعه شهرکرد با اشاره به 18تيرماه، روز ادبيات کودک و نوجوان بيان کرد: انسان در هر سن ادبيات خاص خود را دارد و با هرکس بايد با ادبيات خاص خود برخورد کنند، هنر مؤمن در آن است که بتواند متناسب با شرايط يک شخص برخورد و معاشرت کند.

نکونام با اشاره به 20 تيرماه که روز جهاني جمعيت نامگذاري شده است، خاطرنشان کرد: نگاه‌هاي متفاوتي نسبت به جمعيت وجود دارد که در مرحله نخست نگاه ما به جمعيت بايد متناسب با امکانات و نيازمندي‌ها باشد، انسان اگر نگاه ايماني داشته باشد در مسئله جمعيت دخل و تصرف نمي‌کند.

وي گفت: حال فرض کنيد در برخي شرايط انسان مجاز باشد که در زمينه تنظيم جمعيت تصميماتي اتخاذ کند، اين تصميمات بايد مطابق با شرايط شرع باشد.

خطيب جمعه شهرکرد تصريح کرد: کاهش جمعيت داراي آسيب‌هاي اجتماعي، سياسي، اقتصادي، انساني و اعتقادي است، جمعيت بايد افزايش يابد چرا که افزايش جمعيت براي همه عرصه‌هاي کشور ضروري و لازم است.

نکونام با اشاره به 21 تيرماه روز عفاف و حجات ادامه داد: در اين روز جنايت ديگري از رضاشاه رقم خورد که نسبت به مردمي که در مسجد گوهرشاد عليه کشف حجاب تجمع کرده بودند حرمت مسجد را شکستند و مردم را به شهادت رساندند.

وي با بيان اينکه اين روز فرصت مناسبي براي توجه به عفات و حجاب است، بيان کرد: نسبت به زن ظلم بزرگي صورت گرفته است چرا که رهايي زن از حجاب و عفاف را کرامت انساني مي‌دانند.

خطيب جمعه شهرکرد گفت: برخي‌ها زن را ابزاري مي‌دانند براي رسيدن به شهوات خود و آنچه در رسانه‌هاي غربي تبليغ مي‌شود ظلمي در حق زنان است.

نکونام با دعوت از مردم براي شرکت در راهپيمايي بزرگ روز عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: با شرکت در اين راهپيمايي جايگاه زن در اسلام را به گوش جهانيان خواهيم رساند.

وي با اشاره به روز 25 تيرماه، روز جهاني بهزيستي افزود: کساني که زيرپوشش اين نهاد قرار گرفته‌اند کم نيستند و خدمات ارائه شده به آن‌ها نيز کم نيست اما اين مجموعه همچنان بايد قوي عمل کند تا افراد نيازمند خودکفا شوند.

خطيب جمعه شهرکرد با اشاره به آيه 80 سوره توبه تصريح کرد: کفار و منافقان به هيچ وجه قابل بخشش و آمرزش نيستند حتي اگر استغفار کنند، خداوند آن‌ها را به دليل کارهاي زشتي که انجام داده‌اند با کفر و نفاق از دنيا مي‌برد و هرگز مورد بخشش قرار نمي‌دهد.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html